Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Ready,seeeettt goooo

Av Josefin Erika Östergren - 28 januari 2013 20:40

Första in lägget då!


Ni varmt välkommna hit.


Eftersom det här är mitt första inlägg kommer jag bara gå igenom vad jag kommer ta upp i den  här bloggen.

I den här bloggen kommer ni kunna läsa om t.ex inredning och skönhetstips.

I en lättare förklaring så kommer det helt enkelt handla om allt som cirkulerar om kring den så kallade "Raggarkulturen".

Så här kommer det att funka på den här bloggen :)
Jag kommer under varje inlägg ta upp nått nytt inom den här kulturen och livsstilen.
Ni får mycket gärna ställa frågor och ge kritik så kan jag hela tiden kan förbättra sidan.
I slutet av vaje inlägg kommer jag detsutom berätta om vad jag kommer ta upp nästa gång.


Så nästa gång kommer jag att skriva om hur man kan göra egna snygga presentkort i retro-stilen.


Det var allt för mig.

puss och hej. 

     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Erika Östergren - 11 februari 2013 19:54

Hej på er!Välkommna tillbaka ni som följer bloggen !   Den här gången har jag ju lovat att skriva lite om rockabilly sminkning, vilket jag också kommer att göra. Den här gången kommer jag beskriva ganska lätt och enkelt hur man gör eftersom jag ock...

Av Josefin Erika Östergren - 30 januari 2013 18:57

 Välkommna till bloggen!Idag ska jag (som jag redan lovat) visa hur man gör ett snyggt presentkort.Så klart insperation av retro och rockabilly stilen :) Så följ bara instruktioner och bilderna här nere om ni är intresserande   Detta behöver du...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards